DAG ME KOMPISAR!!

♥ Idag har jag varit me anna,filippa o marina !! skit KUL!! Vi har varit hemma hos mig o pratat o massa annat!! Vi åt lunch o sen gick vi ner till torget o handlade godis!!!  sen gick vi till busshållplatsen o satte oss, men när bussarna kom förbi stannade de alltid för de trodde att vi skulle me o då ropade vi FAIL!! hahaha för att det var typ samma busschafför hela tiden o han stannade varje gång iallafall!! *haha* !! sen gick vi hem till mig o filmade CICCIs talkshow!!! jag va typ värden, anna var DJ gäst, martina va kamera man o filippa va VM simmare men efter anna han vi inte men iallafal hade vi skit kul!!!! // MARTINA o CICCI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0