GOLF O BOWLING DAG!!!!!!

♥ Jag och Martina skulle spela golf o äta lunch på arilds golf klubb, men jag hade typ glömmt alla mina grejor så jag var tuvngen att leta upp jacka, skor, klubbor o golfbagg. De slutade med att jag åkte ditt i nån gammal seglar jacka som var intkladad i något ni inte vill veta vad, mina läder stövlar och hade bara tre klubbor och min lilla systers golfbagg!!!!!!!!! Martinas pappa och min pappa skulle också spela golf men konstigt nog inte på samma golf klubb. När vi kom dit var lunch resturangen stängd!!!!!!!!!!! Jag och martina började spela fast typ utan regler för liksom orka!!!! Vi klarade 4 håll facktist!!!!! Efter de åt vi lunch hemma, jävlades lite med kusinerna och åkte till bowling hallen. Jag martina, axel (min jobbiga kusin) och astrid (min jobbiga syrra) satt 1 timma på cafet för att vi hade bokat en bana 3 och vi kom dit 2!!!!!!!!!!!! Jag och axel hade mat krig när vi väntade!!!!!!!!!!!!!  Sen när vi fick våran bana hade jag staket men axel vann ändå, axel kom 1, jag kom 2, astrid kom 3 och martina kom sist men de va skita kul!!!!!!!!!! ♥ 

PS ÄR I SKÅNE NU!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cicci! du måste byta textfärg man ser inget om man inte markerar!!!

2010-11-06 @ 15:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0