MAGSJUKA!!!!!:'(

i tisdags skrev jag det här men mådde så illa så va tvungen att avbryta....När jag gick till skolan imorse var jag helt normal och jag hade bara ätit frukost. Jag mötte anna och martina som vanligt, vi gick till skolan och som vanligt kom vi när mari släppte in alla. mari e ju så jobbig så hon ska skaka hand med alla när hon släpper in. Just när hon tog min hand tänkte jag på vinter kräk sjukan som jag hade förra året på julafton!!!! hade geografi och vi fick göra jobbiga pappren om asien men alla eller dom flesta lyssnade på musik och radio på mobaljen. Så nästan alla sjöng och mimade på samma låt!!!! men sen när den lektionen va slut  hade vi slöjd så jag anna och filippa sprang upp till slöjdsalen för att se fredrik (ifrån specialklassen) ställa upp sig som han gör ganska roligt, men elin (slöjdläraren) tvingade in oss för tidigt så vi hann inte se honom!!!!!! och här fortsatte jag.... jag filippa och anna pratade som vanligt halva tiden och sen skulle man sy igen och jag började men plötsligt fick jag jävligt ont i magen. Jag gick till toan och drack lite vatten men de slut inte så jag gick tillbaka. Då stog elin där och jag sa att jag mådde illa och vi gick till toan igen och jag spydde!!!! mamma hämta mej och jag har inte vart i skolan på 2 dar för att jag smittar!!!!!!!

♥ CICCI FOREVER AND EVER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0