SPADAG....

Saga baga hade spa dag hemma hos henne så jag o martina gick till henne, aslångt typ en kilometer o martina blev nästan överkörd när hon gick mitt i vägen. Anna skulle köpa face masks så hon kom lite sent, men hon missa inte nåt för saga tvinga oss att kära massa frukt!!! :'(
När anna kom badade vi i sagas bubbel pol jäääätte länge, men skit skönt!!! efter de satte vi på oss face maskerna, jag tog choklad anna tog hallon saga tog granatäpple och martina tog vanilj, men vanilj masken va skit varm så martina tog också choklad!!! Efter det bastade vi sen gick ut och rullade oss i snön!!! Skit kul dag men jag va tvungen o gå vid 4 för spökvällen på stallet med filipa o ganna ska bli skit kul!!!!!!! ska blogga senare om allt som hände!!!!!
♥LOVE U ALL♥


Kommentarer
Postat av: anna :*

haha bääääst!!! gör de ingen snart <3 u !

2010-10-24 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0