SPÖKKVÄLEN!!!!!!!!!

♥Mamma stjusade mig, lilla syrran och hennes kompis till stallet. Alla samlades i lådrummet  och vi blev typ uppropade, ganna o filippa var typ inte där en så jag blev lite orolig men dom droppade in som alla andra. Det fanns två filmer som vi skulle se men man typ skulle ha intyg med sig om man såg den ``LÄSKIGA FILMEN´´ men som vanligt glömde jag men de gjorde ju inge för filipa o ganna vågade inte se den!!!!! den ``mindre läskiga filmen´´.

ialafal filmen jag såg var inte ens en läskig film de va en 1 timma lång tecknad mus SKIT TRÅKIG!!!!! vi käka typ bara massa godis o kakor, vi hörde allas skrik från den läskiga filmen!!!!! sen gick typ vi ner till stora manechen o berätade spökhistorier, plötslit kom typ alla DH kilarna in o sprang runt medans ledarna inte bryde sig. när vi skulle gå spökrundan sen fega nåra ur så jag jossi filippa empi o ganna gick, vi hade skit kul!!!! sen hämta pappa mej syrran o hennes kompis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0